Genevia Technologies
KLAUS BREITHOLTZ
Genevia Technologies
Digimarkkinointi
Ilmainen auditointi
Kaikki ei toimi kaikille. Autamme sinua selvittämään mitkä markkinointikanavat ovat tuottavimmat juuri sinun liiketoiminnalle.
Kysy lisää“Yli 2 vuotta sitten etsimme uutta kumppania auttamaan meitä digimarkkinoinnissa. Tavoitteena oli parantaa näkyvyyttämme hakukoneissa eri kohdemaiden hakutuloksissa. Päädyimme valitsemaan Kanslerin kumppaniksi.” Nykyään noin 50% uusista liideistä tulee orgaanisesti aiemman muutaman vuosittaisen sattuman sijaan. Lisäksi maksetun mainonnan puolella Genevia tavoittaa kohderyhmänsä entistä tarkemmin ja saa entistä laadukkaampia liidejä.
Genevia Technologies
KLAUS BREITHOLTZ
Genevia Technologies
Hinta on piilossa tarjouksen takana. | Työn hinta on 2950€/kk (+ alv). Hinta ei sisällä mediabudjettia. |
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun. | Palvelulla 3 kk testijakso, jonka jälkeen voimassa toistaiseksi |
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. | Laaja ja monipuolinen palvelu ilman rajoituksia – Maksettu mainonta: Google, Facebook, LinkedIn, Twitter, jne. – Hakukoneoptimointi – Markkinoinnin automaatio. Suosittelemme ActiveCampaignia tai Hubspotia, – Sähköpostimarkkinointi – Analytiikka ja dashboardit |
PDF raportti sähköpostiin. | Viikottainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit. |
Et pääse omalle mainostilillesi. | Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi. |
Lisälaskutusta lisälaskutuksen perään | Yhteen kiinteään hintaan usean ammattilaisen osaaminen |
Yhdellä tekijällä liikaa asiakkuuksia: hidas reagointi, asiat ei etene. Et saa yksilöllistä palvelua. | Aina nimetty yhteyshenkilö. Asiantuntijalla rajoitettu määrä asiakkuuksia. |
Hoidamme Vestellin koko digimarkkinoinnin kotisivujen ylläpidosta, internet markkinointiin ja hakukoneoptimointiin.
Palveluun kuuluu:
Tuhat muuta palveluntarjoajaa, miksi valitsisit Kanslerin?
Olemme hioneet prosessit ja projektin hallinnan viimeisen päälle. Tästä syystä saat digimarkkinointia tehokkaalla, ammattimaisella otteella. Kulut pysyvät aina maltillisena ja ovat helposti ennakoitavissa.
Kaikki työt tehdään sinun mainostileille ja yhteistyön loppuessa kaikki työmme jää sinun vapaaseen käyttöösi. Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta digimarkkinoitialalla se pitää erikseen mainita.
Meidän kanssa ei tarvitse mennä naimisiin.
Palvelun voi lopettaa aina laskutuskauden (1kk) loppuun. Meille on tärkeintä pitkäaikaiset kumppanuudet ja siihen kuuluu reilu peli molemmille osapuolille.
Palveluun kuuluu viikottainen palaveri etänä. Katsotaan miten markkinoinnissa meni viime viikon jälkeen ja mitä tehdään toisin jatkossa. On tärkeää, että molemmat osapuolet on perillä miten markkinoinnissa menee.
Tapio on aloittanut digimarkkinointiuransa vuonna 2012 omalla yrityksellään. Olha aloitti vuonna 2018 ja Juho 2015. Yhteensä meillä on digimarkkinointikokemusta yli 20 vuoden edestä.
Tapio on koodannut WordPress teemoja vuodesta 2015. Saat meiltä tukea WordPress sivujesi kehitykseen tai tarvittaessa kokonaan uudet WordPress sivustot.
Seuraa tärkeimpiä mittareita (KPI) helposti luomallamme dashboardilla.
Hyppää tästä liveraporttiinRistikanavamarkkinoinnissa, monikanavamarkkinoinnissa tai omnichannel-markkinoinnissa tavoitteena on saavuttaa ja palvella asiakkaita kaikilla digitaalisilla kanavilla ja laitteilla.
Jotta voit luoda onnistuneen monikanavaisen markkinointistrategian, tässä on tarkempi katsaus yleisimpiin digitaalisiin markkinointikanaviin:
Sähköpostimarkkinointikampanjan avaintekijöitä ovat:
Videomarkkinointi on yksi tehokkaimmista ja suosituimmista digitaalisen markkinoinnin kanavista nykypäivänä.
YouTube ilmoittaa yli kahdesta miljardista kuukausittaisesta aktiivisesta käyttäjästä, ja sekä B2B-ostajat että B2C-kuluttajat hyödyntävät videoita ostopäätöksenteossa.
Videomarkkinointi auttaa rakentamaan brändin tunnettuutta, lisäämään digitaalista liikennettä ja parantamaan konversiolukuja.
Sekä B2B- että B2C-sisältömarkkinointistrategioissa blogiartikkeleihin upotetut videot ovat olleet tehokas keino saavuttaa yleisöä.
Onnistuneen videomarkkinoinnin avaintekijöitä ovat:
Se, mitä sosiaalisen median alustaa tai alustoja käytät, riippuu siitä, kenelle haluat suunnata markkinointisi.
Jokaisella sosiaalisen median alustalla on erityyppistä sisältöä, mutta kaikki ovat hyvin video-/ kuvapainotteisia.
Kun luot sisältöä, pidä siis aina mielessä, miten haluat levittää sitä sosiaalisen median kautta, ja mukauta sitä sen mukaan.
Erilaisia alustoja syntyy jatkossakin, joten markkinoijien on jatkuvasti mukautettava digitaalisen markkinoinnin taktiikoita, jotta he voivat hyödyntää kaikkia saatavilla olevia alustoja.
Miten voimme auttaa:
Sisältötyyppejä voivat olla esimerkiksi:
Sisältöä voidaan (ja pitääkin) käyttää eri kanavissa, mutta kaikella sisällölläsi pitäisi olla yhtenäinen ääni ja viesti.
Kysy lisääMarkkinointia niille, jotka tietävät mitä haluavat ja etsivät heille sopivaa palveluntarjoajaa. Hakusanamainonta on markkinointia ostoputken loppupäässä ja sen takia sillä saa useimmiten parhaat tulokset.
Lue lisää: HakusanamainontaMarkkinointia ostoputken alkupäähän. Kun haluat tehoa hakusanamainonnan kylkeen tai jos asiakkaasi ei osaa hakea palveluitasi, bannerimainonta voi olla erinomainen työkalu.
Google display mainontaAndoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.
MobiilimainontaTällä mainosmuodolla voidaan kohdistaa video tai bannerimainokset jo sivustollasi vierailleille kävijöillä.
Esimerkiksi niille, jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta eivät ostaneet.
Remarketing – UudelleenmarkkinointiGoogle Shopping-mainonta on paras mainosvaihtoehto verkkokauppiaille.
Shopping-mainoksissa näkyy muun muassa tuotteen kuva, nimi, hinta ja kaupan nimi, joka auttaa potentiaalisia asiakkaita tutustumaan myyntivalikoimaan.
Google Shopping mainontaSinulle räätälöity digimarkkinoinnin koulutus.
Voit tilata digimarkkinoinnin koulutuksen haluamastasi aiheesta.
Kouluttajana toimii aiheesta riippuen Tapio tai Juho.
Koulutusaiheitamme:
Anna yhteystietosi alla olevalla lomakkeella niin palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.