Lähtötilanne

“Yli 2 vuotta sitten (2021) etsimme uutta kumppania auttamaan meitä digimarkkinoinnissa. Tavoitteena oli parantaa näkyvyyttämme hakukoneissa eri kohdemaiden hakutuloksissa.

Päädyimme valitsemaan Kanslerin kumppaniksi”

– KLAUS BREITHOLTZ
CFO, Partner – Genevia Technologies

Genevia Technologies – Bioinformatics company

Markkinoinnin toimenpiteet

Digimarkkinointi -palveluun kuuluu koko Kanslerin osaaminen.

Palvelu kuitenkin räätälöidään sen mukaan mikä on kullekin asiakkaalle järkevää.

Genevian kanssa yhteystyö aloitettiin käymällä läpi heidän nykyiset digimarkkinointikanavat

  • Twitter mainonta
  • LinkedIn mainonta
  • Google mainonta
  • Meta mainonta

Pian kävi kuitenkin ilmi, että paras teho markkinoinnista saadaan kun panostetaan isompi osa budjetista vain Googlen ilmaiseen (SEO) ja maksulliseen näkyvyytten.

  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Google mainonta
Genevia Technologies – Bioinformatics company

Tulokset

Nykyään noin 50% uusista liideistä tulee orgaanisesti aiemman muutaman vuosittaisen sattuman sijaan. Lisäksi maksetun mainonnan puolella Genevia tavoittaa kohderyhmänsä entistä tarkemmin ja saa entistä laadukkaampia liidejä.
Genevia Technologies – Bioinformatics company