Kansleri Logo

Linkedin mainonta

LinkedIn mainonta hintaan 715€/kk
– Sisältää kaiken

Varaa palaveri ja kysy lisää Tai lähetä meille viestiä

LinkedIn mainonta hintaan 715€/kk + mediabudjetti

LinkedIn on maailman suurin ammatillinen sosiaalinen verkosto, joka tarjoaa erityisen hyvät mahdollisuudet yritysten väliseen markkinointiin (B2B).
  • Sisältää ihan kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.
  • Käydään yhdessä läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.
  • Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.
Mikä on hyvä mediabudjetti?

Miten Kanslerin LinkedIn mainonta eroaa muista

Miten muut tekee Kansleri
Hinta on piilossa tarjouksen takana. Työn hinta on 715€ / kk.
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun. Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun.
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. Hinta kattaa kaiken.
PDF raportti sähköpostiin. Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit.
Et pääse omalle mainostilillesi. Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi.

Referenssi: Vestelli

Vestellin digimarkkinoinnin hoitaminen.

Hoidamme Vestellin koko digimarkkinoinnin kotisivujen ylläpidosta, internet markkinointiin ja hakukoneoptimointiin.

Palveluun kuuluu:

Katso koko case

“Markkinoinnin tuoton pitää olla mitattavaa. Meillä ei mitata pelkkiä klikkejä”

Tapio Kauranen – Google Ads asiantuntija

LinkedIn mainonta -paketti sisältää:

Kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.

Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.

Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.

  • Mainoskampanjat
    Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.
  • Ei rajoituksia
    Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.
  • Mainossivut
    Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.
  • Kuukausipalaveri
    Pysyt kärryillä missä mennään.

Miksi valita Kansleri?

Tuhat muuta palveluntarjoajaa, miksi valitsisit Kanslerin?

Pieni ja ketterä toimisto

Meitä on vain kolme Kansleria. Jokainen meistä on spesialisti omalla alueellaan.

Kiinteä hinta 715€/kk

Toisin kuin monet muut, saat meiltä kiinteähintaista palvelua. Ei aloitusmaksuja. Markkinoinnin kuluissa on helppo pysyä perässä.

12-vuoden Google kokemus

Googleta “Google mainonta” tai “hakukoneoptimointi” niin ensimmäisellä sivulla näkyy Kansleri. Suomen parhaat näkyvät Googlessa parhaiten.

Hinta-laatu

Olemme hioneet prosessit ja projektin hallinnan viimeisen päälle. Tästä syystä saat digimarkkinointia tehokkaalla, ammattimaisella otteella. Kulut pysyvät aina maltillisena ja ovat helposti ennakoitavissa.

Sinä omistat kaiken

Kaikki työt tehdään sinun mainostileille ja yhteistyön loppuessa kaikki työmme jää sinun vapaaseen käyttöösi. Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta digimarkkinoitialalla se pitää erikseen mainita.

Viikkopalaverit

Palveluun kuuluu viikottainen palaveri etänä. Katsotaan miten markkinoinnissa meni viime viikon jälkeen ja mitä tehdään toisin jatkossa. On tärkeää, että molemmat osapuolet on perillä miten markkinoinnissa menee.

Referenssi:
Genevia Technologies digimarkkinoinnin hoitaminen

Vastamme Genevia Technologies digiliidien hankinnasta haastavalla bioinformatiikan alalla.
  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Google Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Twitter Ads
Katso koko case

Mikä on hyvä Linkedin mainonta -mediabudjetti?

Sopiva mediabudjetti vaihtelee tapauskohtaisesti.

Yleisesti ottaen LinkedIn-mainonta on kalliimpaa kuin muissa sosiaalisen median kanavissa, mutta se voi tuottaa korkealaatuisempia tuloksia johtuen sen ammatillisesta käyttäjäkunnasta.

Ennen budjetin määrittämistä, on tärkeää asettaa selkeät tavoitteet mainonnalle.

  • Esimerkiksi, jos tavoitteena on bränditietoisuuden lisääminen, budjetin pitäisi olla riittävän suuri tavoittamaan laaja yleisö.
  • Jos taas tavoitteena on uusien asiakkaiden hankkiminen, voidaan käyttää enemmän budjettia kohdennettuun mainontaan, joka on suunnattu tarkemmin määritellylle kohderyhmälle.

Suositeltavaa on aloittaa pienemmällä budjetilla ja seurata mainonnan tuloksia.

Näin voit tehdä tarvittavat muutokset mainoksiin tai kohdennukseen ja optimoida budjettia parhaiden tulosten saavuttamiseksi.

  • Ota yhteyttä niin saat sinulle räätälöidyn suosituksen tarvittavasta mediabudjetista.
Ota yhteyttä niin kerromme lisää

Miten LinkedIn-mainonta kohdennetaan?

LinkedInin mainosjärjestelmä tarjoaa kattavat työkalut mainonnan kohdentamiseen. Mainosten kohdentamista voidaan hallita useilla tasoilla, esimerkiksi:
  1. Demografiset tiedot: Kohdenna mainoksia esimerkiksi ikäryhmän, sukupuolen tai koulutustason mukaan.
  2. Yrityksen tiedot: Jos haluat tavoittaa tietyn alan yrityksiä, voit kohdentaa mainoksia yrityksen koon, toimialan tai sijainnin mukaan.
  3. Ammatilliset tiedot: LinkedInin käyttäjät ilmoittavat ammatillisen roolinsa, taidot ja kokemuksensa, joten voit kohdentaa mainoksia esimerkiksi tietyn tehtävänimikkeen tai taidon mukaan.
  4. Käyttäytymistiedot: Voit myös kohdentaa mainoksia käyttäjän toiminnan mukaan LinkedInissä, esimerkiksi heidän osallistumisensa ryhmäkeskusteluihin tai muihin interaktioihin.
Ota yhteyttä niin kerromme lisää

Linkedin mainonta pakettiin kuuluu landing paget

Kokemustemme mukaan mainossivujen (landing page) avulla voidaan asiakkaalle saada kymmeniä kertoja paremmat tulokset ilman, että joudut maksamaan senttiäkään ekstraa.

Mainossivut, eli sivut johon pääsee ainoastaan mainosten kautta on todettu erittäin toimivaksi tavaksi parantaa asiakkaan tuloksia.

Jokaiselle tärkeälle tuotteelle tehdään oma myyntisivunsa. Sivulle nostetaan ensimmäiseksi yhteydenottolomake tai jokin muu tapa, jolla kävijä voi tuotteen ostaa.

Sivulle lisätään monia ostopäätöstä helpottavia elementtejä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Tulosten raportointi pitää sinut kartalla

Kuukausipalaverissa käydään läpi viime kuun tulokset ja mitä tehdään ensi kuussa.

Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.

  • Kuukausipalaveri alkaa viime kuun tulosten läpikäymisellä. Mikä meni hyvin ja mikä meni huonosti? Missä oli vika ja mitä pitää parantaa?
  • Sen jälkeen siirrytään tulevaan kuukauteen ja toimintasuunnitelmaan. Kokeillaanko jotain uutta vai jatketaanko samaan malliin?
  • Palaverin tärkein tehtävä on saada yhteisvoimin markkinoinnistasi tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.
Lataa esimerkkiraportti

Kiinnostaako LinkedIn mainonta?

Laita meille viesti alla olevalla lomakkeella niin palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Hidden
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.