Kansleri Logo

hakusanamainonta

Hakusanamainonta hintaan 715€ – Sisältää kaiken

Varaa palaveri ja kysy lisää Tai lähetä meille viestiä

Hakusanamainonta hintaan 715€/kk

Hakusanamainonta on kokemuksemme mukaan ehdottomasti kustannustehokkain digimarkkinoinnin muoto
  • Näytä mainoksia vain silloin kun tuotteitasi/palveluitasi tarvitaan
  • Maksat vain klikeistä
  • Mainokset voidaan kohdistaa kymmenillä mittareilla vain ostaville asiakkaille ja sulkea muut pois
  • Tekoäly ja koneoppiminen viritetty huippuunsa
Mikä on hyvä mediabudjetti?

Miten Kanslerin hakusanamainonta eroaa muista

Miten muut tekee Kansleri
Hinta on piilossa tarjouksen takana Työn hinta on 715€ / kk
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun.
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. Hinta kattaa kaiken
PDF raportti sähköpostiin Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit
Et pääse omalle mainostilillesi Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi.
Google partner - Google mainonta

Valitse Google Partner hoitamaan yrityksesi hakusanamainonta

Google partner status tarkoittaa, että
  • Olemme suorittaneet vaadittavat sertifiointitestit
  • Asiakkaamme kuluttaa vähintään 10,000$ / 90vrk
  • Yli 70% asiakkaistamme saavuttaa keskiarvoista parempia tuloksia Google mainonnalla
Lue lisää Google Mainonnasta

“Hakusanamarkkinointi on yleensä se yksi digimarkkinointikanava, joka toimii kaikilla”

Tapio Kauranen – Google Ads asiantuntija

Hakusanamainonta -paketti sisältää

Sisältää kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.

Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.

Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.

Mainoskampanjat

Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.

Mainossivut / ländärit

Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.

Ei rajoituksia

Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.

Miksi valita Kansleri?

Tuhat muuta palveluntarjoajaa, miksi valitsisit Kanslerin?

Pieni ja ketterä toimisto

Meitä on vain kolme Kansleria. Jokainen meistä on spesialisti omalla alueellaan.

Kiinteä hinta 715€/kk

Toisin kuin monet muut, saat meiltä kiinteähintaista palvelua. Ei aloitusmaksuja. Markkinoinnin kuluissa on helppo pysyä perässä.

12-vuoden Google kokemus

Googleta “Google mainonta” tai “hakukoneoptimointi” niin ensimmäisellä sivulla näkyy Kansleri. Suomen parhaat näkyvät Googlessa parhaiten.

Hinta-laatu

Olemme hioneet prosessit ja projektin hallinnan viimeisen päälle. Tästä syystä saat digimarkkinointia tehokkaalla, ammattimaisella otteella. Kulut pysyvät aina maltillisena ja ovat helposti ennakoitavissa.

Sinä omistat kaiken

Kaikki työt tehdään sinun mainostileille ja yhteistyön loppuessa kaikki työmme jää sinun vapaaseen käyttöösi. Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta digimarkkinoitialalla se pitää erikseen mainita.

Viikkopalaverit

Palveluun kuuluu viikottainen palaveri etänä. Katsotaan miten markkinoinnissa meni viime viikon jälkeen ja mitä tehdään toisin jatkossa. On tärkeää, että molemmat osapuolet on perillä miten markkinoinnissa menee.

Mikä on hyvä hakusanamainonnan mediabudjetti?

Sopiva mediabudjetti vaihtelee tapauskohtaisesti.
  • Ota yhteyttä niin saat sinulle räätälöidyn suosituksen tarvittavasta mediabudjetista.
  • Suositus perustuu sinun alasi kilpailuun ja kysyntään Googlessa.
  • Saat ennen mainonnan aloittamista laajan avainsanatutkimuksen alastasi. Voit käyttää tutkimusta halutessasi myös Googlen orgaanisen näkyvyyden kehittämiseen.

 

Onko palvelullasi julkinen hinta?

Mainonnan tehoa on erittäin helppo mitata jos saadaan suorat euromääräiset tulokset jokaisesta kaupasta.

Tällaisessa markkinoinnissa keskitytään ROAS eli Return Of Ad Spending mittaamiseen.

  • = montako euroa saadaan jokaisella markkinointiin laitetulla eurolla?

 

Vai onko palvelusi hinta tarjouspyynnön takana?

Markkinointia kannattaa tällöin mitata konversioittain.

  • ”montako mainoseuroa maksaa yksi tarjouspyyntö?
Ota yhteyttä niin kerromme lisää

Hakusanamainonta -pakettiin kuuluu landing paget

Kokemustemme mukaan mainossivujen (landing page) avulla voidaan asiakkaalle saada kymmeniä kertoja paremmat tulokset ilman, että joudut maksamaan senttiäkään ekstraa.

Mainossivut, eli sivut johon pääsee ainoastaan mainosten kautta on todettu erittäin toimivaksi tavaksi parantaa asiakkaan tuloksia.

Jokaiselle tärkeälle tuotteelle tehdään oma myyntisivunsa. Sivulle nostetaan ensimmäiseksi yhteydenottolomake tai jokin muu tapa, jolla kävijä voi tuotteen ostaa.

Sivulle lisätään monia ostopäätöstä helpottavia elementtejä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Tulosten raportointi pitää sinut kartalla

Kuukausipalaverissa käydään läpi viime kuun tulokset ja mitä tehdään ensi kuussa.

Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.

  • Kuukausipalaveri alkaa viime kuun tulosten läpikäymisellä. Mikä meni hyvin ja mikä meni huonosti? Missä oli vika ja mitä pitää parantaa?
  • Sen jälkeen siirrytään tulevaan kuukauteen ja toimintasuunnitelmaan. Kokeillaanko jotain uutta vai jatketaanko samaan malliin?
  • Palaverin tärkein tehtävä on saada yhteisvoimin markkinoinnistasi tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.
Lataa esimerkkiraportti

Mitä on hakusanaminonta?

Markkinointia niille, jotka tietävät mitä haluavat ja etsivät heille sopivaa palveluntarjoajaa.
  • Oikein rakennettuna hakusanamainonta on erittäin kustannustehokasta, koska mainonta kohdistuu asiakkaisiin, jotka ovat jo valmiiksi tehneet ostopäätöksen.
  • Sinun ei enää tarvitse suostutella asiakasta ostamaan vaan ainoastaan todistaa, että olet paras mahdollinen valinta kilpailijoihin nähden.
  • Googlessa hakusanamainonta tehdään Google Ads työkalulla.
  • Hakusanamainonnassa maksat vain kun mainostasi klikataan, et siitä, että mainos näkyy.
Hakusanamainonta Kansleri hakusanamainonta hinnasto

Kenelle hakusanamainonta sopii?

  • Hakukonemainonta kohdistuu hyvin asiakaspolun loppupäähän.
  • Kun asiakas tietää mitä hän haluaa ja on etsimässä paikkaa, josta ostaa otetaan hakukone käyttöön.
  • Hakusanamainonta sopii erityisen hyvin niille, joiden tuotteita haetaan paljon Googlesta.
  • Jos tuotteitasi ei haeta paljon niin tehokkaan hakukonemainonnan rakentaminen voi olla vaikeaa.
  • Saat meiltä aina tarjouksen yhteydessä tutkimuksen hakutermeistä, joita asiakkaasi käyttävät.
Hakusanamainonta Kansleri hakusanamainonta hinnasto

Bannerimainonta

Hakusanamainonnalle vaihtoehtoinen tapa markkinoida tuotteistasi Googlessa

Markkinointia ostoputken alkupäähän. Kun haluat tehoa hakusanamainonnan kylkeen tai jos asiakkaasi ei osaa hakea palveluitasi, bannerimainonta voi olla erinomainen työkalu.

Google display mainonta

Youtube-mainonta

Hakusanamainonnalle vaihtoehtoinen tapa markkinoida tuotteistasi Googlessa

Video on tutkitusti tehokkain tapa herättää mielenkiinto tuotteesta. Youtube-mainonnalla voidaan kohdentaa videosi juuri oikealle yleisölle, etkä joudu maksamaan kuin niistä katselukerroista, jotka eivät ohita mainostasi.

Youtube-mainonta

Mobiilimainonta

Hakusanamainonnalle vaihtoehtoinen tapa markkinoida tuotteistasi Googlessa

Andoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.

Mobiilimainonta

Google mainonta remarketing

Hakusanamainonnalle vaihtoehtoinen tapa markkinoida tuotteistasi Googlessa

Tällä mainosmuodolla voidaan kohdistaa video tai bannerimainokset jo sivustollasi vierailleille kävijöillä.

Esimerkiksi niille, jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta eivät ostaneet.

Remarketing – Uudelleenmarkkinointi

Google Shopping-mainonta

Hakusanamainonnalle vaihtoehtoinen tapa markkinoida tuotteistasi Googlessa

Google Shopping-mainonta on paras mainosvaihtoehto verkkokauppiaille.

Shopping-mainoksissa näkyy muun muassa tuotteen kuva, nimi, hinta ja kaupan nimi, joka auttaa potentiaalisia asiakkaita tutustumaan myyntivalikoimaan.

Google Shopping mainonta

Kiinnostaako hakusanamainonta?

Laita meille viesti alla olevalla lomakkeella niin palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Hidden
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.