![](https://kansleri.fi/wp-content/uploads/klausbreitholtz_full.png)
Lähtötilanne
Päädyimme valitsemaan Kanslerin kumppaniksi”
– KLAUS BREITHOLTZ
CFO, Partner – Genevia Technologies
Markkinoinnin toimenpiteet
Palvelu kuitenkin räätälöidään sen mukaan mikä on kullekin asiakkaalle järkevää.
Genevian kanssa yhteystyö aloitettiin käymällä läpi heidän nykyiset digimarkkinointikanavat
- Twitter mainonta
- LinkedIn mainonta
- Google mainonta
- Meta mainonta
Pian kävi kuitenkin ilmi, että paras teho markkinoinnista saadaan kun panostetaan isompi osa budjetista vain Googlen ilmaiseen (SEO) ja maksulliseen näkyvyytten.
- Konversio-optimointi
- Hakukoneoptimointi
- Google mainonta
![](https://kansleri.fi/wp-content/uploads/6x2a2282-1024x651-2.jpg)
Tulokset
![](https://kansleri.fi/wp-content/uploads/6x2a2282-1024x651-2-605x385.jpg)