Perinteinen tapa ostaa Google mainonta | Kansleri |
---|---|
Hinta on piilossa tarjouksen takana | Työn hinta on 650€ / kk |
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun | Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun. |
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. | Hinta kattaa kaiken |
PDF raportti sähköpostiin | Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit |
Et pääse omalle mainostilillesi | Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi. |
Hoidamme Vestellin koko digimarkkinoinnin kotisivujen ylläpidosta, internet markkinointiin ja hakukoneoptimointiin
Vastamme Genevia Technologies digiliidien hankinnasta haastavalla bioinformatiikan alalla.
Sopiva mediabudjetti vaihtelee tapauskohtaisesti.
Ota yhteyttä niin saat sinulle räätälöidyn suosituksen tarvittavasta mediabudjetista.
Suositus perustuu sinun alasi kilpailuun ja kysyntään Googlessa.
Saat ennen mainonnan aloittamista laajan avainsanatutkimuksen alastasi. Voit käyttää tutkimusta halutessasi myös Googlen orgaanisen näkyvyyden kehittämiseen.
Mainonnan tehoa on erittäin helppo mitata jos saadaan suorat euromääräiset tulokset jokaisesta kaupasta.
Tällaisessa markkinoinnissa keskitytään ROAS eli Return Of Ad Spending mittaamiseen.
= montako euroa saadaan jokaisella markkinointiin laitetulla eurolla?
Markkinointia kannattaa tällöin mitata konversioittain.
”montako mainoseuroa maksaa yksi tarjouspyyntö?”
Sisältää kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.
Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.
Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.
Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.
Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.
Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.
Pysyt kärryillä missä mennään.
Palveluun kuuluu mainosten ”ländärien” eli landing pagejen suunnittelu ja optimointi.
On tärkeää luoda jokaiselle tuotteelle on sivunsa. Jos kaikki tuotteet ja palvelut on samalla sivulla, voi olla vaikeaa saada hyviä tuloksia.
Tärkeintä on, että mainontasi tuottaa enemmän kuin maksaa. Tästä syystä saat ländärien rakentamisen ja optimoinnin samaan hintaan kuin mainonnankin.
Tyypillisesti mainonnan teho jopa tuplaantuu kun mainosländärit on suunniteltu huolella mainonnalle.
Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.
Kuukausipalaveri alkaa viime kuun tulosten läpikäymisellä. Mikä meni hyvin ja mikä meni huonosti? Missä oli vika ja mitä pitää parantaa?
Sen jälkeen siirrytään tulevaan kuukauteen ja toimintasuunnitelmaan. Kokeillaanko jotain uutta vai jatketaanko samaan malliin? Palaverin tärkein tehtävä on saada yhteisvoimin markkinoinnistasi tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.
Markkinointia niille, jotka tietävät mitä haluavat ja etsivät heille sopivaa palveluntarjoajaa. Hakusanamainonta on markkinointia ostoputken loppupäässä ja sen takia sillä saa useimmiten parhaat tulokset.
Markkinointia ostoputken alkupäähän. Kun haluat tehoa hakusanamainonnan kylkeen tai jos asiakkaasi ei osaa hakea palveluitasi, bannerimainonta voi olla erinomainen työkalu.
Video on tutkitusti tehokkain tapa herättää mielenkiinto tuotteesta. Youtube-mainonnalla voidaan kohdentaa videosi juuri oikealle yleisölle, etkä joudu maksamaan kuin niistä katselukerroista, jotka eivät ohita mainostasi.
Andoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.
Tällä mainosmuodolla voidaan kohdistaa video tai bannerimainokset jo sivustollasi vierailleille kävijöillä.
Esimerkiksi niille, jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta eivät ostaneet.
Google Shopping-mainonta on paras mainosvaihtoehto verkkokauppiaille.
Shopping-mainoksissa näkyy muun muassa tuotteen kuva, nimi, hinta ja kaupan nimi, joka auttaa potentiaalisia asiakkaita tutustumaan myyntivalikoimaan.
Voit myös soittaa suoraan Juholle 040 741 8498
T: Tapio & Juho
Google-mainonta paketti hintaan 650 €/kk + mediabudjetti. Me teemme Google mainontaa yrityksille yhteen kiinteään hintaan.
Ei tule. Teemme Google-mainontaa yhteen selkeään hintaan 650€/kk. Auditointi ja aloitustyöt kuuluvat siis tähän hintaan.
Tyypilliset aloittamisen yhteydessä tehtävät toimenpiteet ovat
– Mainostilin ja analyysisoftien avaaminen
– Konversiopisteiden asettaminen, jotta mainontaa voidaan seurata
– Avainsanatutkimus eli selvitetään miten tuotteitasi haetaan Googlessa
– Ländäreiden eli sivujen, johon mainokset johtavat optimointi
– Uusien ländäreiden luominen
Irtisanoutumisaika on menossa olevan kuukauden loppuun. Emme pakota pitkiin sopimuksiin. Meistä pääsee aina eroon.
Jos teet sesonkiluontoista myyntiä ja haluat pausettaa mainokset useammaksi kuukaudeksi niin sekin onnistuu.
Google mainonnan hinta koostuu työstä ja Googlelle menevästä mediabudjetista.
Suosittelemme vähintään 1000€/kk mediabudjetiksi (33€/päiväbudjetti). Mediabudjetin määrä riippuu paljon alasi kilpailusta ja markkinoinnin kohdistuksesta.
Esimerkiksi hakumainonta saattaa joskus olla paljon halvempaa kuin display ja joskus päivänvastoin.
Suosittelemme asiakkaille tapauskohtaisesti sopivaa mediabudjettia.
Tapio on tehnyt Google Ads mainontaa asiakkaille vuodesta 2012.
Kaikille ei toimi kaikki. Parhaimmillaan Google mainonta tuottaa kymmeniä kertoja takaisin jokaisen euron, jonka sille annat, mutta toisinaan tuottavaa kampanjaa ei saada pystyyn millään.
Perinteiseen printtimainontaan verrattuna Google mainonta on kuitenkin erittäin kustannustehokas vaikka se ei suoria tuloksia tuottaisikaan.