Google mainonta hintaan 650€
– Sisältää kaiken

Kun haluat korkean tason Google mainontaa kiinteään hintaan.
Paketti sisältää kaiken tarvittavan ilman rajoituksia.

Ota heti yhteyttä »

Perinteinen tapa ostaa Google mainontaKansleri
Hinta on piilossa tarjouksen takanaTyön hinta on 650€ / kk
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluunMeistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun.
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita.Hinta kattaa kaiken
PDF raportti sähköpostiinKuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit
Et pääse omalle mainostilillesiKaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi.

Asiakasreferenssit

Vestellin digimarkkinoinnin hoitaminen

Hoidamme Vestellin koko digimarkkinoinnin kotisivujen ylläpidosta, internet markkinointiin ja hakukoneoptimointiin

  • Kotisivujen ylläpito ja jatkokehitys
  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads

Genevia Technologies digimarkkinoinnin hoitaminen

Vastamme Genevia Technologies digiliidien hankinnasta haastavalla bioinformatiikan alalla.

  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Google Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Twitter Ads

Kansleri on Google Partner

Google Partner status tarkoittaa, että

  • Olemme suorittaneet vaadittavat sertifiointitestit
  • Asiakkaamme kuluttaa vähintään 10,000$ / 90vrk
  • Yli 70% asiakkaistamme saavuttaa keskiarvoista parempia tuloksia Google mainonnalla

Mikä on hyvä mediabudjetti?

Sopiva mediabudjetti vaihtelee tapauskohtaisesti.

Ota yhteyttä niin saat sinulle räätälöidyn suosituksen tarvittavasta mediabudjetista.

Suositus perustuu sinun alasi kilpailuun ja kysyntään Googlessa.

Saat ennen mainonnan aloittamista laajan avainsanatutkimuksen alastasi. Voit käyttää tutkimusta halutessasi myös Googlen orgaanisen näkyvyyden kehittämiseen.

Onko palvelullasi julkinen hinta?

Mainonnan tehoa on erittäin helppo mitata jos saadaan suorat euromääräiset tulokset jokaisesta kaupasta.

Tällaisessa markkinoinnissa keskitytään ROAS eli Return Of Ad Spending mittaamiseen.

= montako euroa saadaan jokaisella markkinointiin laitetulla eurolla?

Onko palvelusi hinta tarjouspyynnön takana?

Markkinointia kannattaa tällöin mitata konversioittain.

”montako mainoseuroa maksaa yksi tarjouspyyntö?”

Google mainonta -paketti sisältää

Sisältää kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.

Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.

Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.

Mainoskampanjat

Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.

Ei rajoituksia

Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.

Mainossivut

Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.

Kuukausipalaveri

Pysyt kärryillä missä mennään.

Tyytyväisiä asiakkaita

Mainosten ”landing page” on tärkeä osa
Google mainontaa

Palveluun kuuluu mainosten ”ländärien” eli landing pagejen suunnittelu ja optimointi.

On tärkeää luoda jokaiselle tuotteelle on sivunsa. Jos kaikki tuotteet ja palvelut on samalla sivulla, voi olla vaikeaa saada hyviä tuloksia.

Tärkeintä on, että mainontasi tuottaa enemmän kuin maksaa. Tästä syystä saat ländärien rakentamisen ja optimoinnin samaan hintaan kuin mainonnankin.

Tyypillisesti mainonnan teho jopa tuplaantuu kun mainosländärit on suunniteltu huolella mainonnalle.

Google mainonta landing paget

TULOSTEN RAPORTOINTI PITÄÄ SINUT KARTALLA

Kuukausipalaverissa käydään läpi viime kuun tulokset ja mitä tehdään ensi kuussa.

Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.

Kuukausipalaveri alkaa viime kuun tulosten läpikäymisellä. Mikä meni hyvin ja mikä meni huonosti? Missä oli vika ja mitä pitää parantaa?

Sen jälkeen siirrytään tulevaan kuukauteen ja toimintasuunnitelmaan. Kokeillaanko jotain uutta vai jatketaanko samaan malliin? Palaverin tärkein tehtävä on saada yhteisvoimin markkinoinnistasi tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.

Google mainonta raportti
Google mainonta hakusanamainonta

Hakusanamainonta

Markkinointia niille, jotka tietävät mitä haluavat ja etsivät heille sopivaa palveluntarjoajaa. Hakusanamainonta on markkinointia ostoputken loppupäässä ja sen takia sillä saa useimmiten parhaat tulokset.

Tietoa hakumainoksista

Google mainonta bannerimainonta

Bannerimainonta

Markkinointia ostoputken alkupäähän. Kun haluat tehoa hakusanamainonnan kylkeen tai jos asiakkaasi ei osaa hakea palveluitasi, bannerimainonta voi olla erinomainen työkalu.

Tietoa bannerimainonnasta.

Google mainonta youtube

Youtube-mainonta

Video on tutkitusti tehokkain tapa herättää mielenkiinto tuotteesta. Youtube-mainonnalla voidaan kohdentaa videosi juuri oikealle yleisölle, etkä joudu maksamaan kuin niistä katselukerroista, jotka eivät ohita mainostasi.

Tietoa youtube-mainoksista

Google mainonta mobiilimainonta

Mobiilimainonta

Andoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.

Tietoa mobiilimainoksista

Google mainonta remarketing

Google mainonta remarketing

Tällä mainosmuodolla voidaan kohdistaa video tai bannerimainokset jo sivustollasi vierailleille kävijöillä.

Esimerkiksi niille, jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta eivät ostaneet.

Tietoa uudelleenmarkkinoinnista.

Google Shopping mainonta

Google Shopping-mainonta

Google Shopping-mainonta on paras mainosvaihtoehto verkkokauppiaille.

Shopping-mainoksissa näkyy muun muassa tuotteen kuva, nimi, hinta ja kaupan nimi, joka auttaa potentiaalisia asiakkaita tutustumaan myyntivalikoimaan.

Tietoa Shopping-mainoksista

Laita meille viestiä »

Voit myös soittaa suoraan Juholle 040 741 8498

T: Tapio & Juho

  • Hidden
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Google mainonta usein kysyttyä

Google mainonta hinta?

Google-mainonta paketti hintaan 650 €/kk + mediabudjetti. Me teemme Google mainontaa yrityksille yhteen kiinteään hintaan.

Tuleeko erillisiä auditointi- tai aloituskustannuksia?

Ei tule. Teemme Google-mainontaa yhteen selkeään hintaan 650€/kk. Auditointi ja aloitustyöt kuuluvat siis tähän hintaan.

Tyypilliset aloittamisen yhteydessä tehtävät toimenpiteet ovat
– Mainostilin ja analyysisoftien avaaminen
– Konversiopisteiden asettaminen, jotta mainontaa voidaan seurata
– Avainsanatutkimus eli selvitetään miten tuotteitasi haetaan Googlessa
– Ländäreiden eli sivujen, johon mainokset johtavat optimointi
– Uusien ländäreiden luominen

Mikä on palvelun irtisanomisaika?

Irtisanoutumisaika on menossa olevan kuukauden loppuun. Emme pakota pitkiin sopimuksiin. Meistä pääsee aina eroon.

Jos teet sesonkiluontoista myyntiä ja haluat pausettaa mainokset useammaksi kuukaudeksi niin sekin onnistuu.

Mikä on hyvä mediabudjetti?

Google mainonnan hinta koostuu työstä ja Googlelle menevästä mediabudjetista.

Suosittelemme vähintään 1000€/kk mediabudjetiksi (33€/päiväbudjetti). Mediabudjetin määrä riippuu paljon alasi kilpailusta ja markkinoinnin kohdistuksesta.

Esimerkiksi hakumainonta saattaa joskus olla paljon halvempaa kuin display ja joskus päivänvastoin.

Suosittelemme asiakkaille tapauskohtaisesti sopivaa mediabudjettia.

Google mainonta kokemuksia?

Tapio on tehnyt Google Ads mainontaa asiakkaille vuodesta 2012.

Kaikille ei toimi kaikki. Parhaimmillaan Google mainonta tuottaa kymmeniä kertoja takaisin jokaisen euron, jonka sille annat, mutta toisinaan tuottavaa kampanjaa ei saada pystyyn millään.

Perinteiseen printtimainontaan verrattuna Google mainonta on kuitenkin erittäin kustannustehokas vaikka se ei suoria tuloksia tuottaisikaan.