Linkedin mainonta
Miten muut tekee | Kansleri |
---|---|
Hinta on piilossa tarjouksen takana. | Työn hinta on 715€ / kk. |
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun. | Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun. |
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. | Hinta kattaa kaiken. |
PDF raportti sähköpostiin. | Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit. |
Et pääse omalle mainostilillesi. | Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi. |
Hoidamme Vestellin koko digimarkkinoinnin kotisivujen ylläpidosta, internet markkinointiin ja hakukoneoptimointiin.
Palveluun kuuluu:
Tapio Kauranen – Google Ads asiantuntija
Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.
Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.
Tuhat muuta palveluntarjoajaa, miksi valitsisit Kanslerin?
Meitä on vain kolme Kansleria. Jokainen meistä on spesialisti omalla alueellaan.
Toisin kuin monet muut, saat meiltä kiinteähintaista palvelua. Ei aloitusmaksuja. Markkinoinnin kuluissa on helppo pysyä perässä.
Googleta ”Google mainonta” tai ”hakukoneoptimointi” niin ensimmäisellä sivulla näkyy Kansleri. Suomen parhaat näkyvät Googlessa parhaiten.
Olemme hioneet prosessit ja projektin hallinnan viimeisen päälle. Tästä syystä saat digimarkkinointia tehokkaalla, ammattimaisella otteella. Kulut pysyvät aina maltillisena ja ovat helposti ennakoitavissa.
Kaikki työt tehdään sinun mainostileille ja yhteistyön loppuessa kaikki työmme jää sinun vapaaseen käyttöösi. Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta digimarkkinoitialalla se pitää erikseen mainita.
Palveluun kuuluu viikottainen palaveri etänä. Katsotaan miten markkinoinnissa meni viime viikon jälkeen ja mitä tehdään toisin jatkossa. On tärkeää, että molemmat osapuolet on perillä miten markkinoinnissa menee.
Yleisesti ottaen LinkedIn-mainonta on kalliimpaa kuin muissa sosiaalisen median kanavissa, mutta se voi tuottaa korkealaatuisempia tuloksia johtuen sen ammatillisesta käyttäjäkunnasta.
Ennen budjetin määrittämistä, on tärkeää asettaa selkeät tavoitteet mainonnalle.
Suositeltavaa on aloittaa pienemmällä budjetilla ja seurata mainonnan tuloksia.
Näin voit tehdä tarvittavat muutokset mainoksiin tai kohdennukseen ja optimoida budjettia parhaiden tulosten saavuttamiseksi.
Mainossivut, eli sivut johon pääsee ainoastaan mainosten kautta on todettu erittäin toimivaksi tavaksi parantaa asiakkaan tuloksia.
Jokaiselle tärkeälle tuotteelle tehdään oma myyntisivunsa. Sivulle nostetaan ensimmäiseksi yhteydenottolomake tai jokin muu tapa, jolla kävijä voi tuotteen ostaa.
Sivulle lisätään monia ostopäätöstä helpottavia elementtejä.
Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.
Laita meille viesti alla olevalla lomakkeella niin palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.