Hakukonemarkkinointi on digitaalisen markkinoinnin muoto. Voit näyttää mainoksia hakukoneen, kuten Googlen hakutuloksissa.
Mainoksesi näkyy juuri sillä hetkellä asiakkaalle kun hän tarvitsee palveluasi.
Tarkka kohdistus ostavalle yleisölle tekee hakukonemarkkinoinnista ehkä maailman kustannustehokkaimman markkinoinnin muodon.
Hakukonemarkkinointi maksaa 650€/kk + alv. Hinta sisältää kaiken tarvittavan työn eikä mitään lisäkustannuksia tule.
Kiinteän hinnan ansiosta pystymme helpommin varmistamaan, että tienaat palvelullamme enemmän kuin mistä maksat.
Se on myös saanut paljon kiitosta asiakkailtamme, koska kiinteä hintainen tarjous on helpompi ymmärtää.
Hinta käsittää rajattoman määrän mainoskampanjoita eli palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.
Voit lopettaa palvelun koska tahansa 30vrk irtisanomisajalla.
Saat meiltä myös hakukonemarkkinoinnin koulutusta.
Järjestämme erikseen tilattuna etäkoulutuksen, jossa käydään läpi teidän yrityksen toimiala.
Koulutus on 4kpl kahden tunnin palavereita ja maksaa 750€ + alv.
Koulutukseen voi tarvittaessa osallistua useampi henkilö yrityksestäsi. Koulutuksen voit myös nauhoittaa.
Saat meiltä myös hakukonemarkkinoinnin koulutusta.
Järjestämme erikseen tilattuna etäkoulutuksen, jossa käydään läpi teidän yrityksen toimiala.
Koulutus on 4kpl kahden tunnin palavereita ja maksaa 750€ + alv.
Koulutukseen voi tarvittaessa osallistua useampi henkilö yrityksestäsi. Koulutuksen voit myös nauhoittaa.
Perinteinen tapa ostaa hakukonemarkkinointi | Kansleri |
---|---|
Hinta on piilossa tarjouksen takana | Työn hinta on 650€ / kk |
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun | Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun. |
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. | Hinta kattaa kaiken |
PDF raportti sähköpostiin | Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit |
Et pääse omalle mainostilillesi | Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi. |
Sopiva mediabudjetti vaihtelee tapauskohtaisesti.
Ota yhteyttä niin saat sinulle räätälöidyn suosituksen tarvittavasta mediabudjetista.
Suositus perustuu sinun alasi kilpailuun ja kysyntään Googlessa.
Saat ennen mainonnan aloittamista laajan avainsanatutkimuksen alastasi. Voit käyttää tutkimusta halutessasi myös Googlen orgaanisen näkyvyyden kehittämiseen.
Mainonnan tehoa on erittäin helppo mitata jos saadaan suorat euromääräiset tulokset jokaisesta kaupasta.
Tällaisessa markkinoinnissa keskitytään ROAS eli Return Of Ad Spending mittaamiseen.
= montako euroa saadaan jokaisella markkinointiin laitetulla eurolla?
Markkinointia kannattaa tällöin mitata konversioittain.
”montako mainoseuroa maksaa yksi tarjouspyyntö?”
Sisältää kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.
Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.
Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.
Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.
Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.
Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.
Pysyt kärryillä missä mennään.
Palveluun kuuluu mainosten ”ländärien” eli landing pagejen suunnittelu ja optimointi.
On tärkeää luoda jokaiselle tuotteelle on sivunsa. Jos kaikki tuotteet ja palvelut on samalla sivulla, voi olla vaikeaa saada hyviä tuloksia.
Tärkeintä on, että mainontasi tuottaa enemmän kuin maksaa. Tästä syystä saat ländärien rakentamisen ja optimoinnin samaan hintaan kuin mainonnankin.
Tyypillisesti mainonnan teho jopa tuplaantuu kun mainosländärit on suunniteltu huolella mainonnalle.
Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.
Kuukausipalaveri alkaa viime kuun tulosten läpikäymisellä. Mikä meni hyvin ja mikä meni huonosti? Missä oli vika ja mitä pitää parantaa?
Sen jälkeen siirrytään tulevaan kuukauteen ja toimintasuunnitelmaan. Kokeillaanko jotain uutta vai jatketaanko samaan malliin? Palaverin tärkein tehtävä on saada yhteisvoimin markkinoinnistasi tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.
Markkinointia niille, jotka tietävät mitä haluavat ja etsivät heille sopivaa palveluntarjoajaa. Hakusanamainonta on markkinointia ostoputken loppupäässä ja sen takia sillä saa useimmiten parhaat tulokset.
Andoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.
Bing on erinomainen mainosalusta. Sitä ei ehkä käytä yhtä moni kuin Googlea, mutta se on halvempi ja usein kustannustehokkaampi kuin Google.
Bingin käyttäjät koostuvat vanhemmasta ikäluokasta, jotka eivät osaa tai halua vaihtaa oletushakukonetta tietokoneestaan.
Iso osa Bingin käyttäjistä on myös isojen korporaatioiden työntekijöitä, jotka eivät pysty vaihtamaan selainta tietokoneessaan.
Jos asiakkaasi koostuvat jommasta kummasta, Bing voi olla sinulle hyödyllinen.
Google Shopping-mainonta on paras mainosvaihtoehto verkkokauppiaille.
Shopping-mainoksissa näkyy muun muassa tuotteen kuva, nimi, hinta ja kaupan nimi, joka auttaa potentiaalisia asiakkaita tutustumaan myyntivalikoimaan.
Hakukonemarkkinointi paketti hintaan 650 €/kk + mediabudjetti. Me teemme Hakukonemarkkinointia yrityksille yhteen kiinteään hintaan.
Ei tule. Teemme hakukonemarkkinointia yhteen selkeään hintaan 650€/kk. Auditointi ja aloitustyöt kuuluvat siis tähän hintaan.
Tyypilliset aloittamisen yhteydessä tehtävät toimenpiteet ovat
– Mainostilin ja analyysisoftien avaaminen
– Konversiopisteiden asettaminen, jotta mainontaa voidaan seurata
– Avainsanatutkimus eli selvitetään miten tuotteitasi haetaan Googlessa
– Ländäreiden eli sivujen, johon mainokset johtavat optimointi
– Uusien ländäreiden luominen
30 vrk. Emme pakota pitkiin sopimuksiin. Meistä pääsee aina eroon.
Jos teet sesonkiluontoista myyntiä ja haluat pausettaa mainokset useammaksi kuukaudeksi niin sekin onnistuu.
Hakukonemarkkinoinnin hinta koostuu työstä ja hakukoneille menevästä mediabudjetista.
Suosittelemme vähintään 1000€/kk mediabudjetiksi (33€/päiväbudjetti). Mediabudjetin määrä riippuu paljon alasi kilpailusta ja markkinoinnin kohdistuksesta.
Esimerkiksi hakumainonta saattaa joskus olla paljon halvempaa kuin display ja joskus päivänvastoin.
Suosittelemme asiakkaille tapauskohtaisesti sopivaa mediabudjettia.
Tapio on tehnyt Google Ads ja Bing mainontaa asiakkaille vuodesta 2012.
Kaikille ei toimi kaikki. Parhaimmillaan Google mainonta tuottaa kymmeniä kertoja takaisin jokaisen euron, jonka sille annat, mutta toisinaan tuottavaa kampanjaa ei saada pystyyn millään.
Perinteiseen printtimainontaan verrattuna Google mainonta on kuitenkin erittäin kustannustehokas vaikka se ei suoria tuloksia tuottaisikaan.