hakusanamainonta
Miten muut tekee | Kansleri |
---|---|
Hinta on piilossa tarjouksen takana | Työn hinta on 715€ / kk |
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun | Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun. |
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. | Hinta kattaa kaiken |
PDF raportti sähköpostiin | Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit |
Et pääse omalle mainostilillesi | Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi. |
Tapio Kauranen – Google Ads asiantuntija
Sisältää kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.
Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.
Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.
Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.
Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.
Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.
Tuhat muuta palveluntarjoajaa, miksi valitsisit Kanslerin?
Meitä on vain kolme Kansleria. Jokainen meistä on spesialisti omalla alueellaan.
Toisin kuin monet muut, saat meiltä kiinteähintaista palvelua. Ei aloitusmaksuja. Markkinoinnin kuluissa on helppo pysyä perässä.
Googleta ”Google mainonta” tai ”hakukoneoptimointi” niin ensimmäisellä sivulla näkyy Kansleri. Suomen parhaat näkyvät Googlessa parhaiten.
Olemme hioneet prosessit ja projektin hallinnan viimeisen päälle. Tästä syystä saat digimarkkinointia tehokkaalla, ammattimaisella otteella. Kulut pysyvät aina maltillisena ja ovat helposti ennakoitavissa.
Kaikki työt tehdään sinun mainostileille ja yhteistyön loppuessa kaikki työmme jää sinun vapaaseen käyttöösi. Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta digimarkkinoitialalla se pitää erikseen mainita.
Palveluun kuuluu viikottainen palaveri etänä. Katsotaan miten markkinoinnissa meni viime viikon jälkeen ja mitä tehdään toisin jatkossa. On tärkeää, että molemmat osapuolet on perillä miten markkinoinnissa menee.
Mainonnan tehoa on erittäin helppo mitata jos saadaan suorat euromääräiset tulokset jokaisesta kaupasta.
Tällaisessa markkinoinnissa keskitytään ROAS eli Return Of Ad Spending mittaamiseen.
Markkinointia kannattaa tällöin mitata konversioittain.
Mainossivut, eli sivut johon pääsee ainoastaan mainosten kautta on todettu erittäin toimivaksi tavaksi parantaa asiakkaan tuloksia.
Jokaiselle tärkeälle tuotteelle tehdään oma myyntisivunsa. Sivulle nostetaan ensimmäiseksi yhteydenottolomake tai jokin muu tapa, jolla kävijä voi tuotteen ostaa.
Sivulle lisätään monia ostopäätöstä helpottavia elementtejä.
Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.
Markkinointia ostoputken alkupäähän. Kun haluat tehoa hakusanamainonnan kylkeen tai jos asiakkaasi ei osaa hakea palveluitasi, bannerimainonta voi olla erinomainen työkalu.
Google display mainontaVideo on tutkitusti tehokkain tapa herättää mielenkiinto tuotteesta. Youtube-mainonnalla voidaan kohdentaa videosi juuri oikealle yleisölle, etkä joudu maksamaan kuin niistä katselukerroista, jotka eivät ohita mainostasi.
Youtube-mainontaAndoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.
MobiilimainontaTällä mainosmuodolla voidaan kohdistaa video tai bannerimainokset jo sivustollasi vierailleille kävijöillä.
Esimerkiksi niille, jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta eivät ostaneet.
Remarketing – UudelleenmarkkinointiGoogle Shopping-mainonta on paras mainosvaihtoehto verkkokauppiaille.
Shopping-mainoksissa näkyy muun muassa tuotteen kuva, nimi, hinta ja kaupan nimi, joka auttaa potentiaalisia asiakkaita tutustumaan myyntivalikoimaan.
Google Shopping mainontaLaita meille viesti alla olevalla lomakkeella niin palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.