Sisällysluettelo
Google mainonta voidaan kohdistaa monella eri tavalla. Joskus ostavan asiakkaan löytämiseksi saa käyttää mielikuvistusta.
Tässä Kanslerin kolme nerokasta tapaa kohdistaa Google-mainonta.
Kohdista bannerimainokset kilpailijoiden asiakkaille
Bannereita, videoita, appimainontaa ja jopa Gmail-mainonnan voi kohdistaa sen mukaan millä sivustoilla ihminen vierailee
Tehokkain tapa hyödyntää tätä kohdistustapaa on lisätä kaikki kilpailijan verkkosivustot ja blogit listaan.
Jos joku vierailee heidän sivuilla kilpailluttaakseen palvelun niin saatat päästä imussa mukaan tarjouskilpailuun.
Kohdista elämänmuutokseen kuten kodin hankintaan tai työpaikan vaihtoon
Google tietää henkilön hakuhistorian ja verkkosivuvierailujen perusteella mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan.
Jos etsit Googlesta paljon ”miten adoptoida koira” ja ”koiranpennun tarvikkeet” niin Google tietää sinun harkitsevan koiranpennun hankkimista.
Näin sinulle voidaan kohdistaa valmiiksi vaikka koiratarvikkeita.
Näytä mainoksia henkilöille, jotka lähettivät sinulle sähköpostia
Googlen ja Zapierin yhteistyö avaa valtavan määrän mahdollisuuksia kohdistaa mainonta.
Yksi näistä on kohdistaa mainokset kaikille, jotka lähettivät sinulle sähköpostia.
Muita kohdistustapoja?
Kiinnostaako tietää millä kohdistustavoilla voisimme saada sinun asiakkaat kiinni?
Lue lisää Google mainonta sivulta ja ota meihin yhteyttä.