Google mainonta voidaan kohdistaa monella eri tavalla. Joskus ostavan asiakkaan löytämiseksi saa käyttää mielikuvistusta.

Tässä Kanslerin kolme nerokasta tapaa kohdistaa Google-mainonta.

3 nerokasta tapaa kohdistaa google mainonta

Kohdista bannerimainokset kilpailijoiden asiakkaille

Bannereita, videoita, appimainontaa ja jopa Gmail-mainonnan voi kohdistaa sen mukaan millä sivustoilla ihminen vierailee

Google mainonta kohdistus 1

Tehokkain tapa hyödyntää tätä kohdistustapaa on lisätä kaikki kilpailijan verkkosivustot ja blogit listaan.

Jos joku vierailee heidän sivuilla kilpailluttaakseen palvelun niin saatat päästä imussa mukaan tarjouskilpailuun.

kohdista google mainonta kilpailijoille
Kansleri google mainos

Kohdista elämänmuutokseen kuten kodin hankintaan tai työpaikan vaihtoon

Google tietää henkilön hakuhistorian ja verkkosivuvierailujen perusteella mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan.

Google mainonta kohdistus 2

Jos etsit Googlesta paljon ”miten adoptoida koira” ja ”koiranpennun tarvikkeet” niin Google tietää sinun harkitsevan koiranpennun hankkimista.

Näin sinulle voidaan kohdistaa valmiiksi vaikka koiratarvikkeita.

kohdista google mainonta elämänmuutokseen

Näytä mainoksia henkilöille, jotka lähettivät sinulle sähköpostia

Googlen ja Zapierin yhteistyö avaa valtavan määrän mahdollisuuksia kohdistaa mainonta.

Yksi näistä on kohdistaa mainokset kaikille, jotka lähettivät sinulle sähköpostia.

Google mainonta kohdistus 3
Kohdista google mainonta sähköpostia lähettäneille

Muita kohdistustapoja?

Kiinnostaako tietää millä kohdistustavoilla voisimme saada sinun asiakkaat kiinni?

Lue lisää Google mainonta sivulta ja ota meihin yhteyttä.

Tapio Kauranen - Hakukoneoptimointi

Kansleri digimarkkinointi / Hakukoneoptimointi

15th, marras 2023, Updated 401 days ago