Kansleri Logo

Shopping mainonta

Google Shopping mainonta
hintaan 715€ – Sisältää kaiken

Varaa palaveri ja kysy lisää

Google Shopping mainonta on osa Google mainonta palvelua

Google mainonnan hinta 715€/kk + mediabudjetti. Google mainonta on selkeästi tuottavin digimarkkinoinnin muoto
  • Sisältää ihan kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.
  • Käydään yhdessä läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.
  • Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.
Lue lisää Google mainonta palvelusta

Miten Kanslerin Google Shopping mainonta eroaa muista

Miten muut tekee Kansleri
Hinta on piilossa tarjouksen takana Työn hinta on 715€ / kk
Joudut sitoutumaan kuukausiksi palveluun Meistä pääsee helposti eroon. Ei sitoutumista palveluun.
Hinta perustuu tiettyyn määrään tunteja ja mainoskampanjoita. Hinta kattaa kaiken
PDF raportti sähköpostiin Kuukausittainen palaveri, reaaliaikaiset dashboardit, sekä ajastetut PDF raportit
Et pääse omalle mainostilillesi Kaikki työ tehdään sinun tililläsi. Omistat kaiken mainostilillesi tehdyn työn, jonka teemme puolestasi.

Referenssi: Vestelli

Vestellin digimarkkinoinnin hoitaminen

Hoidamme Vestellin koko digimarkkinoinnin kotisivujen ylläpidosta, internet markkinointiin ja hakukoneoptimointiin

Palveluun kuuluu

Katso koko case

”Google Shopping mainonta on käsittämättömän tehokasta verkkokaupoille”

Tapio Kauranen – Google Ads spesialisti

Google partner - Google mainonta

Valitse Google Partner

Google partner status tarkoittaa, että
  • Olemme suorittaneet vaadittavat sertifiointitestit
  • Asiakkaamme kuluttaa vähintään 10,000$ / 90vrk
  • Yli 70% asiakkaistamme saavuttaa keskiarvoista parempia tuloksia Google mainonnalla
Lue lisää Google Mainonnasta

Google Shopping mainonta -paketti sisältää

Sisältää kaiken tilin ja mainoskampanjoiden luomisesta ylläpitoon ja mainossivujen rakentamiseen.

Käymme läpi kuukausittain palaverissa mitä tuloksia mainonnalla saatiin viime kuussa ja mitä tullaan tekemään ensi kuussa.

Pysyt aina kärryillä mainonnan tuloksista, etkä ylläty laskusta.

Mainoskampanjat

Sinulle räätälöidyt mainoskampanjat, ykköstavoitteena on tulokset.

Mainossivut

Rakennamme mainossivut ilman erillistä maksua.

Ei rajoituksia

Palvelua ei ole rajoitettu mihinkään maksimimääriin.

Miksi valita Kansleri hoitamaan yrityksesi Google Shopping mainonta?

Tuhat muuta palveluntarjoajaa, miksi valitsisit Kanslerin?

Pieni ja ketterä toimisto

Meitä on vain kolme Kansleria. Jokainen meistä on spesialisti omalla alueellaan.

Kiinteä hinta 715€/kk

Toisin kuin monet muut, saat meiltä kiinteähintaista palvelua. Ei aloitusmaksuja. Markkinoinnin kuluissa on helppo pysyä perässä.

12-vuoden Google kokemus

Googleta ”Google mainonta” tai ”hakukoneoptimointi” niin ensimmäisellä sivulla näkyy Kansleri. Suomen parhaat näkyvät Googlessa parhaiten.

Hinta-laatu

Olemme hioneet prosessit ja projektin hallinnan viimeisen päälle. Tästä syystä saat digimarkkinointia tehokkaalla, ammattimaisella otteella. Kulut pysyvät aina maltillisena ja ovat helposti ennakoitavissa.

Sinä omistat kaiken

Kaikki työt tehdään sinun mainostileille ja yhteistyön loppuessa kaikki työmme jää sinun vapaaseen käyttöösi. Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta digimarkkinoitialalla se pitää erikseen mainita.

Viikkopalaverit

Palveluun kuuluu viikottainen palaveri etänä. Katsotaan miten markkinoinnissa meni viime viikon jälkeen ja mitä tehdään toisin jatkossa. On tärkeää, että molemmat osapuolet on perillä miten markkinoinnissa menee.

Referenssi:
Genevia Technologies digimarkkinoinnin hoitaminen

Vastamme Genevia Technologies digiliidien hankinnasta haastavalla bioinformatiikan alalla.
  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Google Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Twitter Ads
Katso koko case

Mikä on hyvä mediabudjetti?

Sopiva mediabudjetti vaihtelee tapauskohtaisesti.
  • Ota yhteyttä niin saat sinulle räätälöidyn suosituksen tarvittavasta mediabudjetista.
  • Suositus perustuu sinun alasi kilpailuun ja kysyntään Googlessa.
  • Saat ennen mainonnan aloittamista laajan avainsanatutkimuksen alastasi. Voit käyttää tutkimusta halutessasi myös Googlen orgaanisen näkyvyyden kehittämiseen.

 

Onko palvelullasi julkinen hinta?

Mainonnan tehoa on erittäin helppo mitata jos saadaan suorat euromääräiset tulokset jokaisesta kaupasta.

Tällaisessa markkinoinnissa keskitytään ROAS eli Return Of Ad Spending mittaamiseen.

  • = montako euroa saadaan jokaisella markkinointiin laitetulla eurolla?

 

Vai onko palvelusi hinta tarjouspyynnön takana?

Markkinointia kannattaa tällöin mitata konversioittain.

  • ”montako mainoseuroa maksaa yksi tarjouspyyntö?
Ota yhteyttä niin kerromme lisää

Google Shopping mainonta pakettiin kuuluu landing paget

Kokemustemme mukaan mainossivujen (landing page) avulla voidaan asiakkaalle saada kymmeniä kertoja paremmat tulokset ilman, että joudut maksamaan senttiäkään ekstraa.

Mainossivut, eli sivut johon pääsee ainoastaan mainosten kautta on todettu erittäin toimivaksi tavaksi parantaa asiakkaan tuloksia.

Jokaiselle tärkeälle tuotteelle tehdään oma myyntisivunsa. Sivulle nostetaan ensimmäiseksi yhteydenottolomake tai jokin muu tapa, jolla kävijä voi tuotteen ostaa.

Sivulle lisätään monia ostopäätöstä helpottavia elementtejä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Tulosten raportointi pitää sinut kartalla

Kuukausipalaverissa käydään läpi viime kuun tulokset ja mitä tehdään ensi kuussa.

Voit seurata mainontaasi reaaliajassa tai automaattiselta kuukausiraportilta, mutta mielestämme paras tapa pitää asiakas informoituna markkinoinnistaan on kuukausittaiset palaverit kasvotusten tai videolla.

  • Kuukausipalaveri alkaa viime kuun tulosten läpikäymisellä. Mikä meni hyvin ja mikä meni huonosti? Missä oli vika ja mitä pitää parantaa?
  • Sen jälkeen siirrytään tulevaan kuukauteen ja toimintasuunnitelmaan. Kokeillaanko jotain uutta vai jatketaanko samaan malliin?
  • Palaverin tärkein tehtävä on saada yhteisvoimin markkinoinnistasi tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.
Lataa esimerkkiraportti

Hakusanamainonta

Markkinointia niille, jotka tietävät mitä haluavat ja etsivät heille sopivaa palveluntarjoajaa. Hakusanamainonta on markkinointia ostoputken loppupäässä ja sen takia sillä saa useimmiten parhaat tulokset.

Lue lisää: Hakusanamainonta

Bannerimainonta

Markkinointia ostoputken alkupäähän. Kun haluat tehoa hakusanamainonnan kylkeen tai jos asiakkaasi ei osaa hakea palveluitasi, bannerimainonta voi olla erinomainen työkalu.

Google display mainonta

Youtube-mainonta

Video on tutkitusti tehokkain tapa herättää mielenkiinto tuotteesta. Youtube-mainonnalla voidaan kohdentaa videosi juuri oikealle yleisölle, etkä joudu maksamaan kuin niistä katselukerroista, jotka eivät ohita mainostasi.

Youtube-mainonta

Mobiilimainonta

Andoidin ja iPhonen mobiiliapplikaatioissa markkinoiminen on kannattavaa jos tarjotaan nuorille suunnattua tuotetta. Mobiilimainonnan mainokset näkyvät mobiiliapplikaatioiden latausikkunoissa, sekä ala- tai yläreunassa.

Mobiilimainonta

Google mainonta remarketing

Tällä mainosmuodolla voidaan kohdistaa video tai bannerimainokset jo sivustollasi vierailleille kävijöillä.

Esimerkiksi niille, jotka lisäsivät tuotteita ostoskoriin, mutta eivät ostaneet.

Remarketing – Uudelleenmarkkinointi

Jutellaanko?

Uskomme että voimme tavalla tai toisella auttaa sinua projektisi alkuvaiheessa. Vastaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

This field is hidden when viewing the form
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.